Konec speciálních znaků u titulku v SERP
Jednou z možností, jak přilákat oči hledajícího uživatele na stránce s výsledky hledání, bylo teoreticky (kromě jiného) přidání speciálního znaku do titulku stránky. Google však již tyto znaky na stránce s výsledky sám odstraní.
Hned na úvod musím upozornit, že neexistuje žádná analýza (nebo o žádné nevím), která by dokládala užitečnost a efektivitu tohoto kroku. V minulosti jsem se zabýval pouze tím, jestli tento znak nějak ovlivní pozici ve výsledcích (podle mých pokusů neovlivní).
Jak si můžete všimnout i zde na Netzinu, titulek stránky má před samotným textem francouzské uvozovky. Tímto způsobem se odkaz na stránce s výsledky odliší od ostatních.
Na obrázku je vidět výsledek na Seznamu, kde závorky jsou.
A zde ten samý odkaz ve výsledcích Googlu, kde ještě před několika dny byly také:
Speciální znaky stejným způsobem odstraňuje ze svých výsledků i Yahoo.com a Bing.com, takže z největších vyhledávačů u nás lze tuto malou „specialitku“ použít už jenom na Seznamu a na Jyxu.
Autor: Luboš Kudláček
Provozovatel Netzinu, autor knihy o WordPressu, publicista, blogger. Více na LubosKudlacek.cz