Email Seznam.cz sám filtruje obchodní sdělení
Po Gmailu se i Seznam.cz pouští do automatického filtrování došlých e-mailových zpráv a ty obchodní chce vkládat do zvláštní složky. Z té je navíc po devadesáti dnech sám smaže.
Do složky s názvem „Hromadné“ by měly být vkládány veškeré newslettery či reklamní sdělení.
Do schránek Seznam.cz Email denně míří, po prvním filtrování, přes 80 milionů zpráv. Zhruba 80 % z nich má povahu obchodního sdělení a 10 % z nich z důvodu nesplněných podmínek etického kodexu e-mailingu míří rovnou do spamu.
„Často se tak stává, že se lidé mezi jednotlivými zprávami špatně orientují a v záplavě nejrůznějších nabídek jednoduše přehlédnou důležitý e-mail. Díky složce Hromadné budou mít nově všechny tyto newslettery na jednom místě a nic důležitého jim už neunikne,“ řekl David Finger, produktový manažer Seznam.cz Email.
Filtrovány nebudou transakční e-maily (zprávy od bank), potvrzení o registraci či nejrůznějších objednávkách. Uživatel může zároveň svůj email učit – zprávy ručně přesunuté do složky „Hromadné“ budou primárně chodit tam. To platí i v opačném případě.
Funkci lze přizpůsobit, nebo úplně vypnout, v nastavení.
Autor: Luboš Kudláček
Provozovatel Netzinu, autor knihy o WordPressu, publicista, blogger. Více na LubosKudlacek.cz