Projekt Jak na Internet opět na televizních obrazovkách
Sdružení CZ.NIC ve spolupráci s Českou televizí uvede dvě nové série seriálu osvětových spotů Jak na Internet. Půjde o 45 zhruba dvouminutových videí vysílaných vždy ve všední den po hlavní zpravodajské relaci Události.
Diváky seznámí s tématy spojenými s životem na Internetu, doménami, on-line službami a souvisejícími technologiemi. Část dílů bude tematicky vycházet z loňských spotů a rozvede je více do detailu.
První z nových sérií odstartuje v říjnu, druhá bude následovat o měsíc později.
„Internet je součástí každodenního života stále větší části české společnosti, ale obecná znalost o jeho fungování, možnostech využití či bezpečnostních rizicích se ukazuje spíše jako povrchní a mlhavá. Posláním našeho sdružení je mimo jiné také osvěta v oblasti domén a Internetu. Seriál Jak na Internet se loni ukázal jako vhodný nástroj pro základní edukaci nejširší veřejnosti, proto jsme se rozhodli v něm letos pokračovat natočením dalších dílů,“ říká Ondřej Filip, výkonný ředitel sdružení CZ.NIC.
Seriál vznikal za dramaturgické spolupráce s Českou televizí a produkovala ho společnost Frmol. Pořadem bude stejně jako loni provázet známý herec Roman Zach a každý díl se dotkne vždy jednoho specifického tématu – například možností práce s fotografiemi na Internetu, sledování on-line televize či sdílení souborů.
Další komunikace k projektu poběží především v on-line médiích. Televizní vysílání doplní především web www.jaknainternet.cz, kde zájemci najdou nejen všechny odvysílané díly, ale i doplňující informace k jednotlivým tématům.
Autor: Luboš Kudláček
Provozovatel Netzinu, autor knihy o WordPressu, publicista, blogger. Více na LubosKudlacek.cz