Nový online kurz Google Analytics je úplně zdarma!
Důležitost neustálého měření a analyzování výsledků je nám pořád vtloukána do hlavy. Někdy však může být v každodenním shonu těžké držet krok s vývojem nástrojů a technik. V Googlu jsou si toho vědomi, a proto se rozhodli, že nás naučí pracovat s Google Analytics zcela zdarma.
Lekce budou obsahovat přehledné video a úkoly pro studenty
Kurzy jsou určeny pro ty z nás, kteří se chtějí s Googlem naučit analyzovat digitální data a jsou v tom úplnými nováčky, stejně jako pro ty, kteří se chtějí jen zdokonalit a dozvědět se, co je nového. Cílem je, poskytnout uživatelům formou videokurzů Analytics Academy znalosti o analytických možnostech nástroje Googlu v takové míře, aby se v nich stali odborníky.
První kurz bude pro registraci otevřen už dnes, v úterý 8. 10. 2013. Zároveň se budeme moci hned pustit do první lekce. Ta bude zaměřena na úplné základy analýzy digitálních dat a na úvod do nástroje Google Analytics.
Každá z lekcí bude obsahovat srozumitelné instruktážní video s praktickou ukázkou. Doprovodí ho vysvětlující text a úkoly k vypracování, díky kterým si můžeme probranou látku lépe zafixovat. Počítá se s časovou náročností čtyři až šest hodin, podle obeznámenosti studenta. Kurz bude vždy běžet v rozpětí tří týdnů, aby ho každý z nás mohl stihnout podle vlastního časového plánu.
S problémy během kurzů se můžeme obracet na fórum
Počáteční kurzy budou zaměřeny na základní práci s analytickými nástroji, postupně však bude obtížnost stoupat a seznámíme se také s pokročilými technikami.
Počítá se s celosvětovým zájmem a tedy také s pestrou směsí studentů. Součástí projektu bude i fórum, kde se budeme moci spojit s dalšími studenty nebo se zeptat Googlu, budeme-li mít během kurzu nějaký problém. Projekt bude doprovázet také komunita na G+.
Pokud se chcete stát experty na to, jak Google Analytics využívat k měření a analýze kroků a cílů ve vašem online podnikání, jak shromažďovat data a jak je vyhodnocovat, neváhejte a zaregistrujte se do tohoto kurzu analýzy digitálních dat.
Autor: Zuzana Kocurková
Páchám reklamní a obsahový copywriting i analýzu a komunikaci na sociálních sítích. Kromě toho jsem posedlá fantastikou všech žánrů a podob, stejně jako subkulturou kolem ní.