O2 poskytuje na sociálních sítích plnohodnotnou zákaznickou péči
Telefónica Czech Republic vytvořila speciální tým, který poskytuje zákazníkům O2 podporu na sociálních sítích. Čtyřčlenný tým specialistůje je k dispozici každý den od 8 do 20 hodin včetně víkendů. Zákazníci, kteří upřednostňují komunikaci na komunitních webech, se s nimi snadno spojí na profilu O2 CZ na Facebooku, Twitteru nebo na YouTube kanále O2 v nové sekci O2 Guru. Ta obsahuje videonávody, jež jednoduše ukazují, jak používat či nastavovat vybrané O2 služby.
„V souvislosti se silným komunikačním potenciálem komunitních webů, chceme být našim zákazníkům plně k dispozici i tam. V tuhle chvíli máme přes šedesát tisíc fanoušků na Facebooku a více než tisíc followerů na Twitteru a jejich počet se dynamicky zvyšuje, stejně jako počet dotazů, které přes tyto kanály přicházejí. V blízké době navíc plánujeme na našich webových stránkách otevřít diskuzní fórum, které by primárně sloužilo k výměně zkušeností mezi samotnými zákazníky. Náš nový tým však bude diskuze také sledovat a aktivně se do nich zapojovat. Otevřením fóra chceme vyjít vstříc i zákazníkům, kteří na internetu komunitní sítě příliš nevyhledávají,“ říká Jindřich Fremuth, ředitel on-line divize společnosti Telefónica Czech Republic.
Telefónica rozšířila služby zákaznické péče i na sociální sítě se základnou na Facebooku. Speciálně vytvořený tým operátorů (Sandra, Jirka, Mirek, Petr) nabízí na oficiálním facebookovém a twitterovém profilu společnosti a na YouTube kanále O2 v sekci O2 Guru všem zákazníkům odbornou pomoc, rady a odpovědi na jakékoliv dotazy.
Kromě standardní možnosti zapojit se do diskuzí pod příspěvky nebo videonávody lze využít unikátní formulář, umístěný na facebookovém profilu. Do formuláře uvede uživatel své kontaktní údaje a záležitost, se kterou potřebuje pomoci. Navíc si zvolí konkrétního člena specializovaného týmu, který na dotaz v co nejkratší době zareaguje a je za jeho zodpovězení nebo vyřešení situace až do konce zodpovědný. Průběžně také uživatele informuje o stavu řešení.
Profily společnosti Telefónica Czech Republic na sociálních sítích:
http://www.youtube.com/o2cz#g/c/20EF2074351A75E9
Autor: Redakce NETzin.cz