O2 spustila webovou samoobsluhu
Společnost Telefónica Czech Republic rozšířila možnosti portálu Moje O2 a spustila pro své rezidentní zákazníky webovou samoobsluhu. Jejím prostřednictvím budou moci nově sledovat a měnit nastavení svých služeb či monitorovat čerpání datových limitů.
Služba je spuštěna v pilotním provozu, zahájení ostrého provozu společnost plánuje během několika týdnů. Již nyní ji však mohou využívat všichni rezidentní zákazníci O2. Zákazníci, kteří dosud využívají elektronické vyúčtování, použijí své stávající přihlašovací údaje. Ostatní se mohou jednoduše zaregistrovat na www.mojeO2.cz.
„Spuštění webové správy služeb je dalším krokem ke zvýšení uživatelského komfortu portálu Moje O2. Do konce léta plánujeme spustit také další důležitou funkcionalitu, díky které budou mít zákazníci na webu v reálném čase pod kontrolou své výdaje nebo počty aktuálně provolaných minut,“ říká Jindřich Fremuth, ředitel online divize společnosti Telefónica Czech Republic.
Internetová samoobsluha přináší zákazníkům komfortní a jednoduchý způsob jak spravovat své služby na internetu. Je dostupná zdarma na portálu Moje O2 na adrese www.mojeo2.cz, a to jak paušálním, tak zákazníkům předplacených služeb. Nově nabízí následující funkcionality:
- Přehled všech aktivních fixních a mobilních tarifů hlasových a datových služeb a O2 TV
- Zobrazení a nastavení mobilního telefonu
- Aktivace, deaktivace a změny vybraných doplňkových služeb
- Monitorování čerpání datových limitů
- Zobrazení aktuální výše kreditu a možnost dobití kreditu (pouze pro předplacené služby)
Autor: Redakce NETzin.cz