Březnový přehled internetové display inzerce
V březnu 2012 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v ceníkové hodnotě 393 milionů korun. Meziměsíčně výdaje narostly o 12 %.
Největším zadavatelem byla společnost Telefónica O2 Czech Republic, která na internetu umístila display reklamu v hodnotě 10,6 milionů korun. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu realizuje společnost MEDIARESEARCH.
Podle monitoringu internetové display reklamy AdMonitoring využili zadavatelé v březnu 2012 online reklamu v hodnotě 393 milionů korun. Meziměsíčně došlo k nárůstu výdajů o 11,9 %. Meziroční změna představovala 15 % (52 milionů korun).
Na vrcholu žebříčku zadavatelů se objevila společnost Telefónica O2 Czech Republic, která v únoru využila internetový reklamní prostor v hodnotě 10,6 milionů korun. Na dalších místech se objevují Internet Mall (10,3 mil. Kč), Tchibo (7,7 mil. Kč) a Quick expert (7,2 mil. Kč).
Autor: Redakce NETzin.cz