Co může nabídnout certifikát Důvěryhodná firma?
Existuje celá řada různých certifikátů, které mohou pomoci ke zvýšení důvěryhodnosti firmy, webu nebo eshopu. Není asi nutné představovat certifikáty jako Ověřeno zákazníky od Heuréky nebo Certifikovaný obchod – Apek. A jistě není ani nutné zmiňovat, jak důležité jsou tyto certifikáty v silně konkurenčním prostředí, kde každá maličkost může hrát roli v rozhodování zákazníka. Znáte však certifikát Důvěryhodná firma?
Jestli jste už o něm uvažovali, nejspíš víte, o co jde. Ale raději pro pořádek. “Certifikát důvěryhodné firmy“ je udělován na základě analýzy pozitivních a negativních ohlasů v internetovém prostředí (diskusní fóra, blogy a pod). Algoritmus vyhodnotí, jaký je poměr pozitivních a negativních ohlasů a na základě toho může být firmě udělen certifikát.
Obecně lze říct, že zisk certifikátu může reálně zvýšit vaše šance na větší množství konverzí. Pozor ale, neberte to jako samozřejmost. Certifikát je stále jen kus papíru (samozřejmě obrazně řečeno) a nepřidává zákazníkovi jiný užitek, než lepší pocit, že kupuje produkt, či službu od prověřené firmy s dobrými referencemi.
Jak se můžete certifikátem Důvěryhodná firma prezentovat?
Součástí certifikátu není jen papír, který hodíte do rámečku. Pokud Vaše firma získá certifikát Důvěryhodná firma, obdržíte obálku, která obsahuje nejen certifikát jako takový, ale i samolepky a přihlašovací údaje na stránku projektu. Samolepky můžete nalepit na dveře kamenného obchodu, automobil či kamkoli jinam. Pomocí přihlašovacích údajů můžete zase editovat údaje o firmě, které se zobrazí na webu certifikátu na Seznamu oceněných firem. Podobně jako na Firmách od Seznamu i zde můžete upravovat kontakty, údaje o otevírací době anebo přidat fotogalerii.
Je to pro mě výhodné?
Ne každá certifikace je skutečně výhodná. Avšak v případě certifikátu Důvěryhodná firma je výrazným plusem nízká cena. Vždyť za získání certifikátu zaplatíte jednorázovou částku do jednoho tisíce Kč a nečekají na Vás žádné nepříjemné budoucí poplatky. Vzhledem k tomu, jak důležitou roli dnes v rozhodování zákazníků hraje důvěryhodnost firmy, je tato částka za získání certifikátu zanedbatelná.
PR text
Autor: Redakce NETzin.cz