Kaktus má 50 000 zákazníků
Kaktus za 10 měsíců na trhu nasbíral 50 000 tisíc zákazníků. Ti si nejvíce cení připojení k sociální síti Facebook zdarma, účtování jen skutečně provolaných vteřin a zákaznické péče přímo na Facebooku. V rámci dobíjecích akcí Kaktus klientům rozdal už víc než 400 000 Kč kreditu.
„Těší nás, že zájem o Kaktus roste, začátkem srpna jsme aktivovali zákazníka s číslem 50 000. Velmi populární jsou mezi fanoušky naše dobíjecí akce, kdy za dobití přidáváme zákazníkům jednou tolik kreditu,“ říká Michal Podlucký, ředitel značky Kaktus.
Klienti Kaktusu mají kompletní zákaznickou péči prostřednictvím sociální sítě Facebook. Kaktus na sobě pořád pracuje a chystá další vylepšení. Inspiraci hledá především u 19 000 fanoušků, kteří si na Facebooku píší o různé vychytávky – v nejbližší době tak Kaktus zavede např. automatickou obnovu balíčků s levnějšími minutami, textovkami a megabajty. Na základě podnětů od uživatelů smartphonů a tabletů byla také připravena mobilní verze webových stránek.
Cena za minutu hovoru je u Kaktusu v balíčku od 1,50 Kč, v základním tarifu pak minuta stojí 2,50 Kč. Velká většina zákazníků využívá Facebook, který se nezapočítává do spotřebovaných dat. Aplikaci Kaktus využívá 10 134 zákazníků.
Autor: Redakce NETzin.cz