Mall.cz zavádí affiliate program
Provizních systémů není nikdy dost a nově se přidává internetový obchod Mall.cz, který od února nabídne možnost účasti i malým webům či blogerům.
„O nějakém způsobu affiliate programu jsme začali uvažovat již před několika lety,“ říká ředitel MALL.cz Marek Liška. „Pro technickou část jsme se zvolili platformu TradeDoubler, která nabízí široké spektrum řešení a intuitivní ovládání kampaní.
„Věříme, že tento způsob generování finačních prostředků uvítají v současné nelehké ekonomické situaci jak velké vydavatelské domy, tak provozovatelé malých webů včetně fyzických osob,“ doplňuje Marek Liška. Pro představu, v prosinci 2009 měl MALL.cz měsíční obrat 330 miliónů Kč.
„Partneři budou moci na svých stránkách zobrazovat jak grafické, tak textové kampaně zaměřené na produkty a produktové segmenty nabízené na MALL.cz,“ popisuje Jindřich Trčka, affiliate manager MALL.cz.
„Budou mít na výběr z několika druhů nabízených produktů či segmentů. Partnery bychom chtěli motivovat především atraktivní provizí. Navíc získají provize i z opakovaných nákupů, tzn. pokud zákazník přes stránku partnera nakoupí a do 30 dnů napíše do adresy rovnou www.mall.cz, obdrží partner díky systému provizi i za případný nákup z této cesty,“ dodává Jindřich Trčka.
Podrobné informace, včetně výše provizí, jsou k dispozici na adrese www.mall.cz/affiliate-program, kde je rovněž možné požádat o registraci do programu.
Autor: Redakce NETzin.cz