Mobilní televize od UPC zaznamenala o Vánocích 40% nárůst sledovanosti
Aplikace mobilní televize Horizon Go od UPC oslavila 3. ledna dva měsíce od svého spuštění. Její uživatelé se na svých smartphonech a tabletech podívají průměrně na 20 000 pořadů denně.
„Během vánočních svátků jsme zaznamenali nárůst sledovanosti o 40 % oproti běžnému týdennímu provozu. Nejvíce připojení k Horizon Go jsme dosáhli v neděli 28. prosince, kdy si naši diváci pustili téměř 30 000 pořadů. Největší zájem je o kanály skupiny NOVA následované Českou televizí. Nejsledovanějším pořadem Vánoc se překvapivě stalo Turné čtyř můstků na ČT4 Sport a Eurosportu,“ analyzuje vánoční sledovanost mobilní aplikace Horizon Go Jan Kohout, ředitel segmentového marketingu UPC.
Nejsledovanějšími pořady přes Horizon Go byly o Vánocích Skoky na lyžích, dále zápas Tipsport Extraligy Litvínov vs. Kometa Brno, česká pohádka „S čerty nejsou žerty“.
Dvě třetiny uživatelů Horizon Go využívají systém Android, třetina zařízení využívá systém iOS. Devět z deseti mobilních zařízení je k Horizon Go připojeno pomocí Wi-Fi sítě a zbývajících 10 % se připojuje pomocí 3G nebo 4G/LTE.
Autor: Redakce NETzin.cz