O2 Kachničky – jedna z nejefektivnějších kampaní na českém Facebooku
Na českém Facebooku se objevilo během dvou týdnů 16 000 originálních kachniček. Jsou ze speciální herní aplikace, která každému umožňuje vytvořit si vlastní kachničku a soutěžit s ní o zajímavé ceny. Od 21. února, kdy jsme aplikaci spustili, ji navštívilo 22 000 unikátních uživatelů. Aplikace je součástí kampaně věrnostního programu O2 Extra Odměna za dobití.
„O2 Kachničky jsou jednou z našich nejúspěšnějších aplikací na Facebooku. Během prvního březnového týdne byla dokonce nejrychleji rostoucí aplikací na českém Facebooku. Naše podpůrná kampaň pro aplikaci má desetkrát vyšší efektivitu než průměrné reklamní kampaně na Facebooku,“ říká Jindřich Fremuth, ředitel online divize společnosti Telefónica O2 Czech a dodává: “ Jsme rádi, že jsme vsadili na koncept, který se lidem líbí a baví je.“
Do hry se může zapojit každý uživatel Facebooku. Stačí do vyhledávání na Facebooku zadat název „O2 Kachničky“. A pak už si můžete s pomocí propracovaného editoru malování vymyslet svou jedinečnou kachničku a soutěžit s ní. Kachny kromě mnoha barevných vzorů a ornamentů jde vybavit nejrůznějšími doplňky od klobouků, přes sluneční brýle, až po vousatou bradku. Najdete zde také galerie všech vytvořených kachniček včetně aktuálních favoritů. V aplikaci si uživatel může vytvořit jednu i více kachniček. Soutěžit může se všemi. Svým i cizím kachničkám pak uděluje body. LCD televizor, herní konzoli, mobilní telefon a dalších atraktivní ceny získává 26 originálních kachniček s nejvyšším počtem nasbíraných bodů. Soutěž trvá do konce března, aplikace do konce dubna.
Autor: Redakce NETzin.cz