Seznam a nový Sklik – možnost stát se partnerem
Seznam.cz spustí novou verzi PPC reklamního systému Sklik. Stane se tak o víkendu 30. a 31. ledna a na svém blogu informuje inzerenty o tom, jak bude celá migrace probíhat. Nově je zde také možnost stát se provizním partnerem.
Seznam.cz pracuje na nové verzi Skliku už téměř rok a dlouhou dobu také slibuje možnost stát se provizním partnerem, čili zobrazovat na svém webu reklamu a dostávat provizi za proklik.
Cituji z komentáře:
Ano, s novým Sklikem přijde i rozšíření obsahové sítě, bohužel nemůžu říct, jestli to bude hned 1.2 nebo později. Rozhraní pro partnery si můžete prohlédnout už teď.
Beta verze nového partneského rozhraní je na adrese beta.partner.sklik.cz.
Pokud vše vyjde podle plánu a nedojde k dalšímu neočekávanému prodloužení, můžete se stát partnery v obsahové síti, zobrazovat reklamu relevantní k vašemu obsahu a dostávat zaplaceno za každé kliknutí návštěvníkem vašich webových stránek. Sklik se tak konečně zařadí po bok již existujících PPC systémů jako je Google AdSense, AdFox, Etarget a další.
Zde oficiální zpráva na blogu Skliku
Doplněno: Podle dalších zpráv dojde k rozšíření kontextové sítě i pro externí partnery nejdříve v létě 2010.
Autor: Luboš Kudláček
Provozovatel Netzinu, autor knihy o WordPressu, publicista, blogger. Více na LubosKudlacek.cz