Seznam.cz zaznamenal 60% růst prodeje PPC reklamy přes Sklik
Seznam.cz zaznamenal dle tiskové zprávy zvýšenou oblíbenost a využívanost PPC reklamy přes vlastní systém Sklik.
I nadále předpokládá další růst zájmu o PPC inzerci. PPC reklamy jsou stále oblíbenějším a využívanějším nástrojem na českém internetu. Podle odhadu Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) rostla v roce 2010 nejrychleji právě reklama placená za proklik, tedy PPC reklama. Meziročně vyrostla o více než 37 %. Inzerenti za ni v roce 2010 dle odhadů SPIR v reálných (tzv. net net) cenách utratili 2,2 miliardy korun.
„V roce 2010 jsme zaznamenali 60% meziroční růst zájmu o náš reklamní systém Sklik. I tento růst zájmu nám pomohl dosáhnout téměř jedné miliardy korun z prodeje PPC reklam v loňském roce,“ komentoval výsledky Skliku Michal Heisig, obchodní ředitel Seznam.cz.
Seznam.cz neustále pracuje na zvyšování efektivity systému PPC reklam Sklik. „Vzhledem ke stále rostoucímu zájmu o tento typ reklamy na internetu, předpokládáme i pro rok 2011 meziroční růst zájmu. Očekáváme zhruba 30% nárůst obratu, který jde ruku v ruce s počtem potenciálních zákazníků, které díky systému Sklik hodláme přivést na stránky našich inzerentů,“ dodal Michal Heisig, obchodní ředitel Seznam.cz.
Autor: Redakce NETzin.cz