Tesco Mobile překročil hranici 150 tisíc zákazníků
Virtuální operátor Tesco Mobile překročil hranici 150 tisíc zákazníků. Lidé slyší hlavně na levné předplacené služby.
Virtuálního operátora Tesco Mobile vlastní napůl Telefónica O2 a Tesco Stores. Za úspěchem stojí podle Branka Gugleta, marketingového ředitele Tesco Mobile, jednoduchá a jasně definovaná nabídka dvojnásobného kreditu a volání zdarma mezi uživateli tohoto operátora.
Po úspěšném rebrandingu a kampani přichází operátor s jejím rozšířením, které má interní název „Zářivá nabídka“. Je postaveno na jednoduchém sdělení a vizuálně atraktivním pojetí.
Branko Gugleta k tomu doplňuje:
„Kampaň proběhne především v prodejnách Tesco a doplňkově v on-line médiích. Při té příležitosti spouštíme nové webové stránky, které doznaly zjednodušení a svým atraktivním pojetím vybočují ze standardu webových stránek jiných mobilních operátorů. Všemi těmito změnami chceme ukázat, že virtuální operátor není méněcenná náhrada standardních operátorů, ale jejich rovnocennou konkurencí.“
Paralelně Tesco Mobile chystá také mikro-kampaň na sociálních sítích s virálním potenciálem, kterou chce přitáhnout mladou generaci a podpořit svou image poskytovatele komunikačních služeb, který dokáže být hravý a vedle standardních mobilních služeb svým zákazníkům nabízí i něco víc.
Autor: Redakce NETzin.cz