Zase plná čtečka, co s tím?
Po několika dnech strávených aktivním odpočinkem jsem opět usedl k počítači a nestačil se divit. Čtečka zase plná. Většinou procházím novinky už na telefonu během přestávek v běžném životě (při čekání, na WC apod.), ale ani na to nebyl tentokrát čas. Uvědomil jsem si, že je třeba s tím něco dělat.
Tak v první řadě už nepotřebuju žádné tiskové zprávy. Ani Ministerstva financí, ani České televize. Někdy zajímavé informace, většinou ale nuda, která se mě nijak nedotýká.
Dále nepotřebuju blogy a magazíny, jejichž obsahem jsou opět jenom tiskové zprávy. V lepším případě přežvýkané do „krátkých aktuálních zpráviček“. A nejlépe o Facebooku, Twitteru a jiných sociálních sítích.
Nepotřebuju ve čtečce weby, které publikují pouze cizí informace, infografiky a to všechno proloženo opět PR větších IT firem.
No a na konec jsem zjistil, že nepotřebuju číst ani ony velmi populární firemní blogy. Čte je každý, ale já to dělat nebudu, protože kdysi přinášely informace, dnes jen PR. Žádné inovace, nové informace, jen reklama na sebe sama.
Já nechápu, že to všechno ještě někoho zajímá.
Autor: Luboš Kudláček
Provozovatel Netzinu, autor knihy o WordPressu, publicista, blogger. Více na LubosKudlacek.cz